Macam Raya dah

Fuh! banyak sungguh kereta atas jalan raya. Jem dibuatnya. Mujurlah Cik Awan dah bawa roti dalam kereta. Macam hari raya dah..

Alhamdulillah, walaupun jalan raya sesak Cik Awan berjaya juga pergi ke dua tempat majlis perkahwinan. Ada empat jemputan semuanya, tapi hanya sempat pergi dua aje. Di Kuala Krai dua, satu di Pasir Mas dan satu di Peringat. Sempat pergi Kuala Krai dan PAsir Mas jer. Minta maaf lah kepada member kerana tak sempat pergi.

Tahniahlah kepada sahabat-sahabat Cik Awan yang telah mengakhiri zaman bujangnya. Kita berdoa agar bahagia buat selama-lamanya.


Pasangan bahagia : En. Shahril dan Pn. Shamsiah

Dari kiri En. Izzat, En. Amre, Encik Zulkifli dan pengantin

Di suatu majlis perkahwinan yang lain. Bersama keluarga En. Khairil Amri.


6 ulasan:

saffmukmin berkata...

hehe..demo srp ore nikoh doh yie,hehe

Seri_Sue berkata...

comey nyer pengantin tu.... Tahniah buat akh shahrir.., cik am, kabo ke akh k.tq

akhikabir berkata...

smart molek abe ril....ana xleh gi...oyt dio ana mtk maah....abe yie kito blo plak???

Cik Awan Butirstar berkata...

abe yie tak lamo doh..
esok...

Annur_syahmah berkata...

salam ziarah di alam maya ,ambe tengok , asyik2 cik awan jah duk gi make gulai sahabat2 ,bila pulak ambe nak make gulai cik awan pulakni...

Annur_syahmah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Ahad, 7 Jun 2009

Macam Raya dah

Dicatat oleh Cik Awan Butirstar di 2:54 PTG
Fuh! banyak sungguh kereta atas jalan raya. Jem dibuatnya. Mujurlah Cik Awan dah bawa roti dalam kereta. Macam hari raya dah..

Alhamdulillah, walaupun jalan raya sesak Cik Awan berjaya juga pergi ke dua tempat majlis perkahwinan. Ada empat jemputan semuanya, tapi hanya sempat pergi dua aje. Di Kuala Krai dua, satu di Pasir Mas dan satu di Peringat. Sempat pergi Kuala Krai dan PAsir Mas jer. Minta maaf lah kepada member kerana tak sempat pergi.

Tahniahlah kepada sahabat-sahabat Cik Awan yang telah mengakhiri zaman bujangnya. Kita berdoa agar bahagia buat selama-lamanya.


Pasangan bahagia : En. Shahril dan Pn. Shamsiah

Dari kiri En. Izzat, En. Amre, Encik Zulkifli dan pengantin

Di suatu majlis perkahwinan yang lain. Bersama keluarga En. Khairil Amri.

6 ulasan on "Macam Raya dah"

saffmukmin on 7 Jun 2009 5:33 PTG berkata...

hehe..demo srp ore nikoh doh yie,hehe

Seri_Sue on 10 Jun 2009 8:15 PTG berkata...

comey nyer pengantin tu.... Tahniah buat akh shahrir.., cik am, kabo ke akh k.tq

akhikabir on 18 Jun 2009 2:55 PTG berkata...

smart molek abe ril....ana xleh gi...oyt dio ana mtk maah....abe yie kito blo plak???

Cik Awan Butirstar on 18 Jun 2009 5:45 PTG berkata...

abe yie tak lamo doh..
esok...

Annur_syahmah on 8 September 2009 8:36 PTG berkata...

salam ziarah di alam maya ,ambe tengok , asyik2 cik awan jah duk gi make gulai sahabat2 ,bila pulak ambe nak make gulai cik awan pulakni...

Annur_syahmah on 8 September 2009 8:37 PTG berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.